Pelle Det blev för tufft när vi släpper in 2-0 direkt i andra. Malmö kan slappna av och tycker det är mysigt att spela. Första halvlek ganska bra men vi är trubbiga när vi får läge att skada Malmö.
gbjorkman Spelschemat är också jävulskt tufft. Kollade på Halmstads resultat under 2024 IFK Norrköping- HBK 1-0 HBK- Häcken 3-0 GAIS (nykomling) - HBK 3-1 HBK - AIK 1-2 Djurgården - HBK 2-0 Malmö - HBK 5-1 Dvs 3p Det är inte kört!
Slangen gbjorkman Ja, alldeles för många verkar ha levt i villfarelse att vi skulle slåss i toppen på något vis. Jag upprepar: två lag efter oss är målet. Kval mot valfritt superettanlag löser vi.
Söder Hade inte 2-0 kommit tidigt när vi sover efter paus hade MFF stängt med 2-0 senare ändå. De joggar hem matchen och är schysta o nöjer sig med 2-0.
Budden Slangen Ja vi ska vara glada när vi bara har 1-5 och inte gjort mål på 4 matcher, skitbra! Vi kan skylla på storlagen bara. En seriös fråga, varför var det dåligt att Sanyang var borta senast? Det är ju bra att han är borta
ÖIF135 RaffeE Tror på Aliev egentligen men inte i detta Öster, det behövs en anfallare som kan göra något på egen hand
Torsdag Vi, Värnamo och Halmstad är riktigt svaga i år. Jag tror att det det behövs max 15 poäng för att nå kvalspel. Två segrar mot Värnamo och en i vår hemmamatch mot HBK samt en tre, fyra 0-0 matcher tror jag räcker.
Redarmy88 Första halvlek helt jämn. Andra tappar vi. Mot Bajen kommer det poäng. Inte här vi ska plocka våra poäng.
Budden Redarmy88 Så har det låtit nu i alla Matcher förutom HBK. Klart som fan vi måste ta poäng mot storlagen också. Nu sitter vi har med 4 matcher utan MÅL. Detta gänget kommer aldrig klara sig kvar.