Redarmy88 Om folk anmäler sig idag kan vi eventuellt skicka en tredje buss komigen nu. Vad väntar ni på? Att möta Malmö just nu kan vara det bästa som hänt oss. Vi ska ta med oss poäng hem.
ErikCajnerud Det går ett Öresundståg 16.09 från Växjö som är framme 18.08 vid Triangeln för folket som inte hinner till avgången kl 15 med bussen. Häng på! Anmäl er till bussen idag så har ni förhoppningsvis en bussplats på vägen hem från Eleda.
antzzo Får inte Rodic minst 30 minuter på tisdag är det dags att plocka bort Foyston. Det håller inte längre. Jag är helt på Rodic sida nu.
Apotekaren antzzo men snälla lägg ner allt hat mot Foyston, tror knappast Roddan hade gjort stt vi stått på mer poäng nu än vi gör! Han är en bra spelare men inte så bra att man ska sparka den bästa tränaren vi haft sen Roar för det. Jag vill också se Rodic spela men helst av allt ser jag Niklas Söderberg sparkad
Ols Apotekaren Det är samma Foyston som spelar NiS som petar Rodic. Att sparka Foyston kommer bara bli startkottet på en ny negativ spiral ner i SE (och kanske längre ner).
Labila Kabila Lindstig Mittback som mittfältare? Jag drömmer fortfarande mardrömmar om Majje borta mot HåBeKå -06... och mittbackar som mittfältare är till och med lägre på min lista än plansidesbytare
TuffeUffe Lägg ner alla tankar på Gyamfi som 6:a. Verkligen inte läge experimentera. Ska han till varje pris spela måste det bli på Mattis bekostnad.
naren TuffeUffe varför skulle vi inte spela Mattis och Gyamfi?? Går det inte att peta Kricak för att han är lagkapten?
Lewinsky Dags att anmäla sig idag om det ska bli mer än en buss! Och tack ni som representerade i Sthlm, grymt bra.
Horn Öl med EF Scania inför MFF på tisdag. Från kl 15 på Lion Bar Lilla Torg. Kom och visa skåningarna vilket som är de rätta rödblå laget (även om de nog inte är svårt att övertyga malmöiterna om det).