TuffeUffe @bissan och väderkvarnen: sant, borde gå att få ut mer, men i grunden är kvaliteten för låg.
Bissan TuffeUffe Det håller jag med om. Framförallt en ordentlig nia och en Ask med den kvalitet man trodde han hade när han värvades
RaffeE Ett stort problem är att Aliev har svårt att läsa /bedöma bollbanan på långa höga bollar. Han kommer fel i varje nickduell.
TuffeUffe RaffeE enda tillfällena han är sämre än när bollen är i luften är när han har den vid fötterna.
Jögge Nisses Det hoppas jag verkligen. Ni andra jävla fågelholkar kan stanna hemma. Saknar Örebro borta när alla på plats brydde sig.
Sääf Sr Är det här samma lag som mötte Sirius och aik på försäsongen? Som slog häcken hemma? Man är förbryllad.
Bissan Pelle Det gillar jag starkt att vi får. Behövs en bättre nia än Aliev. Men behövs även ny bättre ytter än Mörfelt…
ComparN Denna match är skrämmande. Bajen inte direkt överlägsna, utan vi spelar skit, kan inte passa, kan inte skjuta. Riktigt dåligt idag.
lagoh ComparN Jo, Bajen är helt överlägsna när de tar i. Stora delar av matchen går de på halvfart och är ändå bättre.
fåtöljsupporter a.k.a. fr Snart kommer vi se järdler som akademichef, sportchef och huvudtränare om det fortsätter såhär. Billigt i alla fall.
Bissan fåtöljsupporter a.k.a. fr Just nu ser jag hellre Järdler än Foyston som tränare om han fortsätter med dessa obegripliga uttagningar.
Söder fåtöljsupporter a.k.a. fr Kanske bättre att satsa på det och spara pengar till återkomsten 2027.
Ozze Chris Albin Mörfelt med 90 minuter allsvensk fotboll idag. På sin höjd har han 25min i sig för typ Vasalund. Helt otroligt.