ComparN Denna match är skrämmande. Bajen inte direkt överlägsna, utan vi spelar skit, kan inte passa, kan inte skjuta. Riktigt dåligt idag.
lagoh ComparN Jo, Bajen är helt överlägsna när de tar i. Stora delar av matchen går de på halvfart och är ändå bättre.
fåtöljsupporter a.k.a. fr Snart kommer vi se järdler som akademichef, sportchef och huvudtränare om det fortsätter såhär. Billigt i alla fall.
Bissan fåtöljsupporter a.k.a. fr Just nu ser jag hellre Järdler än Foyston som tränare om han fortsätter med dessa obegripliga uttagningar.
Söder fåtöljsupporter a.k.a. fr Kanske bättre att satsa på det och spara pengar till återkomsten 2027.
Ozze Chris Albin Mörfelt med 90 minuter allsvensk fotboll idag. På sin höjd har han 25min i sig för typ Vasalund. Helt otroligt.
Bissan Idag ger jag Wallinder, Mattis, Seger och Noah godkänt. Resten underkänt, vissa riktigt ordentligt underkänt…
Bissan Efter hans insatser mot Djurgården och idag mot Hammarby bör Mörfelt inte få många fler minuter i årets allsvenskan…
Zingo Vi stoppade blödningen och visar på en viss moral. Det var skönt att se ändå. Jag började se en femmålsförlust eller värre framför mig. Men avsluten och sista tredjedelen är just nu inte allsvensk klass. Jag hoppades på mer.
Bluearmy84 Nu är det fan nattsvart. Ser absolut ingenting som kan vända på denna trend mer än att det kommer lättare motstånd framöver, som dessutom plockat poäng mot topplagen. Det är bara tjonga upp bollen och hoppas att den studsar rätt, helt uddlöst.