Nisses Vilka supportrar kommer tillbaka nästa hemmamatch ? Gissar bara på hardcore kärnan som kollade på superettan matcherna för det är ju den nivån nu
Jögge Nisses Det hoppas jag verkligen. Ni andra jävla fågelholkar kan stanna hemma. Saknar Örebro borta när alla på plats brydde sig.
Pelle Tre misstag som leder till tre mål. Det håller så klart inte. Vi får satsa på att lyckas göra ett framåt.
TuffeUffe Tyvärr naivt av klubben att gå in i Allsvenskan med den här truppen… Vi har kanske 6 spelare som håller i Allsvenskan (Seger, Ask, Mattis, Kricak, Lindahl och Rodic), varav en är tokbänkad och den andre skadad.
Tompa Vi har inga lösningar på deras höga press. Och individuella misstag på det. Håller helt enkelt inte måttet.
Bissan Vi har tre alternativ nu. Foyston sväljer sin stolthet och börjar ta ut spelare efter kompetens istället för efter vilka som är hans gullegrisar. Vi kickar Foyston och börjar om med någon ny. Ingen kommer orka fortsätta följa det här laget och vi kommer snitta 3000 åskådare på resterande resa tillbaka till Superettan.
Old Chap Måste vara en av de sämsta halvlekar ett Österlag presterat sedan många år tillbaka. Bolltapp på direkten var eviga gång,
Zingo Inställningen som laget visar efter 0-1 kan de ta och stoppa upp i sina jävla rövar. Jag köper att vi släpper in ett skitmål (till) men jag köper inte alibispelet efteråt. Springer runt och tittar på Hammarbys spelare. Fy fan vad jag är besviken. Ta nu skiten, gå in i andra och kör för klubben och målskillnaden. Inte ett jävla mål till.
Väderkvarnen2 sandjohansson Nej Ljung är inte bra. Det var han inte förra året heller. Spelar för att Foyston inte kan hantera Rodic.
Redarmy88 Kan man inte tända ett lag inför en fullsatt arena mot Hammarby så bör man träna ett annat lag.
Väderkvarnen2 Det är inte konstigt att det ser ut som det gör. Vi spelar med samma lag som med nöd o näppe tog sig till Allsvenskan. Vi har bytt Kevin mot Ask och ABW mot Sanyang. Både är sämre tyvärr. Jag skrev det i höstas när vi gick upp att vi behöver minst 6 nya spelare med allsvensk erfarenhet. Förmodligen underskattade jag behovet. Foyston behöver tyvärr lämna nu. Han klarar inte uppdraget.
El_barto Tycker det vi ser idag var ganska tydligt även i Superettan. Då var dock motståndet sämre. Lätt till clownvärvningar på det. Nu verkar Christensen på väg in. Ljung ut i 38:e (eller vad det nu var). Skönt att i alla fall Rodic fattar hur värdelös han är.