Det är riktigt svårt att hålla sig positiv och hoppfull när situation ser ut såhär, förstår fullständigt frustrationen i alla spelare och supportrar... Jag hade hopp att Foyston skulle lära sig av misstag och förluster, han är ju trots allt huvudtränare för ett vackert lag i Allsvenskan. Verkar som att han är rädd för förändring, och jag snackar inte bara om förändringar inom vilka som faktiskt tillåts ut på plan. Det bör också diskuteras om förändring i strategi och taktik. Vad hade vi, kanske max 4 - 5 skott på mål? Vi bara passar bakåt och drar ut på sidorna i hopp om en mirakulös nick eller volley i målområdet... Visst, nu hade vi ett par fina hönor och inlägg som var NÄRA mål, men nära skjuter dessvärre ingen hare. Östers IF tränar väl ändå singulära skott och avslut på mål eller? Det visade iallafall Seger att han gjort, då han la en jävla kanon första halvlek. Några såna till så har vi ju förfan ett mål, det tror jag på!
Något måste ändras. Tappa inte glöden, East Front, det är långt ifrån kört! Fint sjunget och bra tryck, trots en lägre publiksiffra. FRAMÅT, ÖSTER!