Janne Salpa TerrorTeddy Vem har möjlighet att åka till Stockholm en tisdag eller Göteborg en torsdag? Endast sin egen begravning är giltig ursäkt att inte åka till Göteborg. Allt under 8 bussar och 3 000 Östersupportrar på plats är för dåligt.
antzzo Nu är det dags att tagga till!! Det är nu på söndag det vänder. Tre poäng. För att det ska ske behöver i alla fall vi se till att ge allt på södra stå! Kom igen nu!!!!!
Davidsson TerrorTeddy absolut ett tråkigt spelschema med mycket bortamatcher på vardagar, men så jäkla svårt är det inte att komma iväg
Plantagenparkeringen Inför den här matchen tror jag vi behöver gå tillbaka till det spelet vi kom upp med. Den orädda offensiven.
ojabysupport Var väl bara 600 sålda på bortastå enligt en boråsare på kneget. Klart vi vinner läktaren!
Kalle Dahl Calle01 19-åriga Simon Eriksson stod senaste matchen. Davidsson Alldeles för tyst här! Jag kan önska en elva som kanske får fart på grejerna: Sanyang - Ali - Tamminen Seger - MC - Ask LB - Ivan - Mattis - Lindahl Wall
Davidsson Alldeles för tyst här! Tagga till nu och säg till alla ni känner att köpa biljett och ta sig till visma på söndag!
Väderkvarnen2 Kalle Dahl Nej jag tycker det är dags att bänka Aliev. Han är för dålig tekniskt. Prova Sanyang som falsk nia med Rodic o Lindahl på kanterna.
jojolaget Kanske är dags att låta LB vila och testa med Olsson på vänsterbacken istället. LB har, bortsett från BKH-matchen, inte direkt övertygat..
Redarmy88 Vi har inte väntat på Allsvenskan i tio år för att stanna hemma. Fyll södra stå! Men vi följer vårat rödablå Oavsett nivå
ComparN Dags imorgon och visa hur jävla överskattade guliganerna verkligen är. Tror de kan komma till vår hemmaborg för en enkel match, knappast.
Söder Dags att sluta stå med mössan i hand och visa att man vill spela i allsvenskan. Snart har tåget gått.