Janne Salpa antzzo Växjöbor kanske har läst för mycket här inne om att det är kört och Superettan 2026 redan är i princip klar. Inläggen om hur värdelöst allt och alla är skapar, tro det eller ej, ingen positiv känsla inför nästkommande matcher.
Söder Janne Salpa Eller har de nästan 12 000 som var på plats egna ögon och tycker inte det är värt 300 kr när vi senast var överkörda efter 45 min.
Choffee Väderkvarnen2 poäng är helt klart de viktigaste just nu låt de de ut hur fan som, tåget i botten går nu
antzzo Väderkvarnen2 det hade vi mot AIK djurgården och Malmö. Nu behöver poängen trilla in. Grisseger tack
Väderkvarnen2 antzzo Jag håller inte med om det. Vi har knappt skapat nånting på dessa matcher. Bara alibispel. Jag vill se spel som faktiskt hotar motståndarna.
BKBiceps Villenyblom Vill Foyston få kicken? Va i helvete gör mörfelt i elvan? Han var inte bra nog i superettan.
Vikash Villenyblom Hahaha! Börjar fan tro att Foyston trollar. Hoppas jag får äta upp detta. Känns dock inte särskilt sannolikt. Förresten, vilken mittfältskonstellation i ordningen är detta? Måste vara slut på hattandet snart.
VV-Oppnasitt84 Villenyblom Hur Mörfeldt kan gå före Ask kommer jag aldrig att begripa. Om Ask är otillgänglig hade jag ändå valt Noah Söderberg före.
stefanps Villenyblom Vet inte riktigt vad Foyston vill få ut av Ljung som vänsterytter i Allsvenskan. När han tydligt visar att det är på mittfältet han bör spela.
VV-Oppnasitt84 Redarmy88 Ah, visst fan ja. Förklarar en del då även om jag ändå hade valt annat före Mörfeldt (och Ljung som ytter).
Redarmy88 VV-Oppnasitt84 Hellre Ljung istället för Mörfelt, och in med rodic som ytter. Men vad vet jag