A3_ Redarmy88 Tänkte exakt samma. Är det något bra han gör är att han backar varenda spelare och står upp för laget.
Front Så jävla stolt över grabbarna, speciellt Starke vilken hjälte och vilket pannben. Foystons ögon i ringen inför återstarten av matchen, de är en kille som brinner av hela sitt hjärta för att Öster ska spela allsvenskan. Ni på bortastå, helvete så värda 3 poäng ni är!! Vi ses på söndag. Boka Värnamo!
Old Chap Enorm tur för svensk fotboll att resultatet stod sig. Det blir säkert ett efterspel likaväl.
Zingo En av de värsta fotbollsmatcher jag sett. Så rättvist. Och utöver att Starke höll fokus och tillhörde de bästa i laget innan attacken så var han bland de bästa även efter. Vilken håll käften insats.
lemon Obeskrivligt skönt! Tack alla och tack fotbollsgudar för hörd bön! Underbart att höra East Front under det långa avbrottet ❤️💙🍻
Manne Älskar Starkes sårbarhet i intervjun efter. En otrolig människa. Vilken ynnest att ha en sån gubbe som hoppar in och gör en fläckfri insats efter att ha varit tredje- eller fjärdeval i över ett år.
Tobbe55 Manne håller med, han gjorde en riktigt bra match. Foyston har lite att fundera på nu. Försvaret stabilt, mittfält ok, offensiven katastrof! Bortsett från hörnan skapar vi inget hot framåt överhuvudtaget.
Fläns Redarmy88 genom att glömma de senaste 6 matcherna och bara tänka på denna så kommer jag somna och känna mig som en stolt röd blå suporter med frammtids tro ,viktig match/seger för oss alla, kommer ha ont i käkarna när jag vaknar imorgon efter att sovit med ett brett leende hela natten. FORZA ÖIF
TerrorTeddy Det hördes att Starke Hedlund hade gråten i halsen under intervjun. Speciellt när dom tog upp saken om hans barn. Som ser sin pappa bli attackerad i tv. Starkt mentalt att kunna genomföra matchen. Men det ska inte ens behöva hända. Matchen ska avbrytas. Precis som SSH sa. Så var ju laget påverkat. Vilket gör att IFK får en fördel mentalt. Detta gör att man kan sätta saker som detta i system. Störa bortalaget. Få dom ur balans. SKANDAL.
Zingo TerrorTeddy Vilket gör att IFK får en fördel mentalt. Detta gör att man kan sätta saker som detta i system. Störa bortalaget. Få dom ur balans. Exakt så. Axéns villfarelser om att "man kan ju klä ut sig och låtsas vara ett annat lags supporter och då blir det orättvist" hör jag ofta från Stockholmshåll. Men det håller inte som argument när det handlar om den här typen av överfall. Det är ju hur enkelt som helst att avbryta matchen, därefter konstatera till vilken sektion som idioten löste biljett, vem denne är och i dagen efter besluta om 3-0 seger till endera laget. Det är ju liksom nåt annat när en spelare (eller domare för den delen) utsätts än när bengaler tänds på läktaren eller ett knallskott går av. Det måste gå att särskilja händelser som orsakar matchavbrott.
Redarmy88 Den här bragden kan vända hela säsongen märk mina ord. Foystons blick i ringen inför avslutande minuterna säger mer än 10 000 ord.
unionstockholm Hjältar på planen, större hjältar på läktaren. Ni som var där, fy fan vilken insats. Man har lipat för mindre. Skänker en slant till rese-fonden för extra utgifter iom sen hemkomst, och såklart till tifo-kassan. Alltid Öster ❤️💙