El_barto Detta är det sjukaste jag sett, på så många vis. Men fuck off till alla på SVFF som lät det gå vidare. Och all jävla support till Starke för hans mentala styrka. Jävla hjälte. Borde fan ha en parad!
Lexxy En sak som glöms bort. Dennis Olsson. Vilken spelare. Definitivt förtjänat en startplats efter idag. Särskilt då Lukas inte varit i toppform
gyros Vilket drama, laget, Starke o vi på kortsidan vilken match vi gjorde, skööönt bara skönt, go natt. Alltid ÖIF
El_barto rasmooo Då var det blåvitt som var snabba. Mer än ett tillfälle han inte höll jämna steg. Missförstå mig rätt nu, jag tyckte han gjorde en väldigt bra match och att Lucas nog borde sitta lite bänk. Men tyckte verkligen det såg ut som han blev ifrånsprungen.
Plantagenparkeringen Dennis. Hans första halvlek är något av det bästa jag sett från en österspelande yb i år.
Old Chap Sanyang förtjänar och behöver att få göra mål snart och att någon borde fixa honom bättre benskydd åt hans värdefulla ben. Han en är en oslipad ädelsten och ännu inte riktigt grundad i svensk fotboll men ändå en så mycket snabbare spelare jämfört med de många brunkare som spelar för de andra lagen. Sedan borde han skickas bort en ledig vecka för att lära sig hur man hanterar anger management, Tråkigt om han saknas var femte match när han tappar koncepterna efter att motspelarna manglat honom.
antzzo Mäktigt och se Rodic vid skandalsituationen. Han tar tag i den själv och trycker bort alla spelare. Vilken erfarenhet i det läget.
Slangen antzzo Apropå Rodic: https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/W0MbQg/rodic-rasar-efter-skandalen-det-ar-en-skam
naren outdoor_miner Älskar den videon, Foyston visar supertydligt vad han tycker om situationen och vem som skapade den. Sedan dyker Gustav Svensson upp och tillrättarvisar Foyston för att lämna sitt område med en halvmeter, själv har Gustav vandrat in i Östers område. Gustav tror han är Jesus och att han kan gå överallt 😃
KnallskottIFickan Vi borde inte tillåta vilket fyllo som helst att få gapa i megafonen, fan vad störig killen i Stone island tröja var.
Afroman KnallskottIFickan Gråt b. Mr Stone Island en skön lirare som höll igång under stora delar av uppehållet när andra hellre kollade mobilen. Tråkig du är pysen. Mer fyllon till klacken. #AllaGårPåTjackIGöteborg
ohrid KnallskottIFickan Hahaha vad du överdriver . Va glad istället att vi har folk i klacken som han stone island snubben som tillför något bra, eller du kanske föredrar dem turisterna i klacken som står som ett gäng tysta får som inte gör ifrån sig ett ljud på ståplatsen? Hellre fyllon i klacken än karen morsor som gråter för att ramsan inte passar dem.
Ryltan ohrid alla ska med, Karen OCH Stone Island. Alla har oxå alltid ett ansvar att höja kvaliteten på klacken. ❤️💙
KnallskottIFickan ohrid Ja du har rätt han gjorde ett bra jobb under pausen, det håller jag med dig om.