Calle01 fåtöljsupporter a.k.a. fr Öster har inte varit bra i år, men jag skulle aldrig kalla mitt lag mediokert. Vi är överens om att Öster måste steppa upp.
fåtöljsupporter a.k.a. fr Calle01 Man kan vara medioker på olika sätt, poängmässigt ser jag gärna att Öster varit lika mediokra som Blåvitt. Det hade gett oss lite trygghet.
outdoor_miner Fnattman Handboll kör man i Partille inte Göteborg!! hade missat att den var så solklar, såg suspekt ut från min vinkel men hur kan de missa när det är så grovt...
Slangen outdoor_miner Det här incidenten fick alldeles för lite uppmärksamhet givet allt annat. På tv-bilderna var det solklart att han var utanför men enligt kommentatorerna hade assisterande inte hunnit hem. Men är ju givet rött kort på målvakten här.
Ruuben Under spelarbråket, när Foyston går mot Blåvittbänken, pekar och säger ”i told you, i told you”. Va det till Billborn han sa det, antar jag? Sen kommer Bjärsmyr å lugnar ner honom.
naren Slangen Glöm inte det röda kortet på Jagne när han klipper MC med dobbarna före utan träff på bollen. IFK hade tur med domaren...
Redarmy88 lemon vetifan vem han säger det till men han säger "That's on you, that's on you" Blicken säger mer än orden. Mäktigt
outdoor_miner naren Glöm inte det röda kortet på Jagne när han klipper MC med dobbarna före utan träff på bollen. IFK hade tur med domaren... Den är ju helt sjuk, och sen den infiskade publikens reaktion att jubla över en sån idiotsatsning och sedan bli vansinniga sekunderna senare när Kingsley gör en klockren brytning på deras spelare...
TuffeUffe Det har redan sagts, men förtjänar sägas igen: det blev ett riktigt lyft med Dennis på vänsterbacken. Nu förtjänar han att få starta några matcher - måhända ett givet faktum om Lukas är skadad.
jojolaget Jag undrar vart den allmänna debatten om IFK Göteborgs obefintliga säkerhet på arenan tog vägen, varför muttrar inte poddare, krönikörer och andra betalda förståsigpåare om detta?
TuffeUffe jojolaget den där Henke i Studio allsvenskan tyckte till och med att säkerhetspersonalen var värda en eloge. Märklig take.
Villenyblom outdoor_miner Denna är inte snygg heller, hade Sanyang rullat lite extra i gräset och alla flockat runt domaren så hade utfallet kunnat vara annorlunda. https://fotbollplay.se/game/4440/playlist/acycmpcirrtr