Gurra Fattar inte vad du menar med att jag duckar? Utveckla gärna.
Jag tycker att Zingo är tydlig och därför försökte jag hjälpa dig att hitta svaret på din egen fråga "vad balanserar tråden?".
Det som balanserar tråden är att man:
1) Absolut kan häva ur sig sin frustration (med eller utan substans) nån gång ibland.
2) Att man inte tjatar okonstruktivt om sina åsikter. OBS: det betyder inte, att man inte får uttrycka sina åsikter.
3) Angående rykten, påståenden och omdömen om folk så är det en bedömningsfråga när det går från att t ex vara en åsikt till att man misskrediterar någon. Därför är det bra som forumanvändare att fundera över substansen i det man skriver och att jobba på att vara konstruktiv. Det betyder inte att alla ska tycka lika eller att vi ska ha en likriktning. Men forumreglerna finns för att just en mångfald ska fungera (vilket det också gjort väldigt länge).
Din inledande respons: "ok, du duckar som många andra!" är ett typexempel på att istället för att fundera över det jag skrev gå till någon slags motoffensiv. Det är inte konstruktivt utan konfrontativt.
Läs gärna reglerna och fundera ett varv till.
För vidare diskussion om detta, vänligen ta det i den här tråden: https://forum.eastfront.se/d/992-fragor-kring-moderation-i-forumet/14