Det finns ju flera sportsliga beslut som har varit, om jag utrycker mig milt, sådär. Detta inför en säsong som är kanske en av de viktigaste någonsin.
JJ:S kontrakt, 6 månader konsultuppdrag som slutar med interna stridigheter.
JJs värvningar, kanske präglad av ovan situation, men tveklöst har det blivit för lite spetsvärvningar.
Foystons uttagningar, fattar ofta ingenting av valet av spelare, speciellt inte på mittfältet. Uppenbarligen har de inte gett resultat. Petning av dansken och Rodic är enligt mig obegripliga.
Forystons matchcoaching, ofta sena byten och ibland ologiska, finns det något byte som gett effekt i poäng såhär långt?
Riktig skämskudde på presskonferensen. Lokalmedia måste få kritisera ett lag som bara vunnit en match på 8 omgångar, vi lever inte i Nordkorea.
Är det bara jag som är trött på snacket kring spelschemat? Det verkar har lagt sig som en blöt filt över klubben och blivit en självuppfyllande profetia. Detta har ju Foyston själv bidragit till genom att påpeka det gång på gång. Alla matcher i allsvenskan är tuffa, men har vi den inställningen så blir det så klart svårt att ta poäng borta mot Malmö.