Torsdag Jag tycker Mattis är inblandad i allt för många händelser. Dags att låta Starke starta framöver.
Os72 Degerfors har inte tagit poäng under 2025 när de har fått första målet emot sig. Någon gång ska det ju vända.
Söder Hade hoppats Mattis hade lärt sig något och inte vara så het på gröten i straffområdet. Men icke
Bissan Gyamfi ska inte vara def mitt. Mittback eller högerback, men inte mittfältare. In med Christensen. Ut med Tatu eller Gyamfi.
TuffeUffe Lukas har börjat piggt, kul att se. Experimentet med Gyamfi som sexa kan vi avsluta genast, tack.
antzzo Behöver bli byten NU. Alltså det här är så långt ifrån ett allsvenskt spel. Obefintlig press. Obefintligt anfall. Men spelarmaterialet är inte bättre tyvärr. Statister på plan
Torsdag Gyamfi har väl spelat på 3-4 olika positioner den här säsongen. Bara för att en spelare är bra på en position behöver han ju inte vara det på alla positioner.
jojolaget Torsdag Om Hammarby börjat prata om att ta hem honom.ser jag ingen logik i att ge honom platsen som sexa framför MC.
Pelle Vi se ofta ganska intressanta ut när vi kommer in i offensiva tredjedelen. Men det gör vi så sällan. Och det tar oändligt med tid för oss att komma dit.
Nisses Så dåligt så klockorna stannar, verkligen ingen i laget som tror på det. Bolltapp efter bolltapp