Pelle Bra försvarsspel hela andra halvlek. Mycket boll och inlägg från Degerfors, men ingen riktig målchans?
Slangen antzzo ungefär vad man kunde förvänta utifrån hur motståndet har sett ut för oss vs bottenkonkurrenterna. Vi var några som försökte påminna om detta även under förlustsviten 🙂
Janne Salpa Härligt Öster! Gött att avsluta med åtta p på senaste fyra omgångarna trots enligt uppgift helt värdelös coach samt ett helt koppel värdelösa spelare. Nu väntar dubbelmöte med BP och Sirius. Det här ser lovande ut.
lazr Riktigt välförtjänt vinst. Ingen vacker fotboll generellt, men kämpaglöden fanns idag, fan vad skönt att se! Intressant elva idag. Men Gyamfi fungerade tyvärr inte alls på den positionen idag. Rodic visade punkt slut att han är att räkna med.
lagoh lazr Nja, Rodic stärkte nog inte sin position efter dagens match. Jag gillar honom men en del försök att transportera fram bollen förbi motståndare var nästan pinsamma att se. Nu när vi värvar nya yttrar (plus Dennis) så lär han inte få många chanser framöver, om han ens är kvar.
Vlado6878 Avgå Foyston…❤️❤️💙vad säger alla ni som krävts han avgång och spytt galla. Mästerlig coaching idag 👍
Gurra Vlado6878 Vlado6878 tycker du den här matchen och hans coachning sätter honom på pedistalen sett över säsongen?
Gurra Tyvärr blir Flumston kvar, kan bara hoppas att fönstret ger oss ett par yttrar och en striker för det här va inte bra! Två superettan lag som slåss för nytt kontrakt.
Gurra Gurra tycker du den här matchen och hans coachning sätter honom på pedistalen sett över säsongen?
Vlado6878 Gurra mästerligt hur han stängde matchen genom att sätta in tre defensiva pjäser. Degen skapade ju inget efter det. 💙❤️
Zingo Några punkter från mig: JA FUCKING JÄVLAR VI TOG EN TREA Dennis Olsson. Älskar den typen av spelare. Han har typ tio skäl att passa men placerar den iskallt i bortre istället. Inte den bästa bollspelaren men ett psyke som kan försätta berg. Bra hörnor dessutom. Starke Hedlund. Fembacken med Mattis och Kricak skojar man fan inte bort, så starkt att komma in och bara vara klockren trots få totala matchminuter. Bra coachning idag. Rodic fick rättvist chansen och rätt att ta ut Gyamfi och Seger som inte fick det att stämma riktigt. Åtta poäng de fyra senaste, och förhoppningar om en klassisk Österhöst. Viktigt att avsluta positivt, kan vara det som väger över när vissa spelare ska välja oss före nån konkurrent. Värva offensivt. Det kämpades på bra idag men vi saknar fart med kontroll på boll. Vi behöver ännu fler chanser per 90 min för att hänga kvar. Liten men ack så vacker Österklack som gjorde sitt med den äran. Ha en skön resa hem ❤️💙
sandjohansson lagoh Bolltappen för att han kluddar med bollen… Gjorde inte bort sig men han var inte herrejävlar-bra och given för speltid från och med nu.
Fortnoxparkering Kul med tre poäng men tråkigt att vi inte kunde vara fler på plats. RYCK UPP ER FÖRIHELVETE!
devve Vi är ju inte bra idag, men vafan spelar det för roll - 3poäng idag inför ett uppehåll är allt jag någonsin önskat ändå. Stabil jävla berlinmur signerad samtliga i andra. Tacka vet jag rånarligornas fotboll