Redarmy88 Alldeles för tyst inför matchen. Otroligt viktigt med en bra uppslutning på kortsidan. Nu börjar dessa "finalmatcher" som blir viktiga att vinna.
Ryltan Kommer Seger vara med? Tror nästan det. Annars hade han väl inte spelat mot blåvitt tänker jag.
xonitex Tror också Seger spelar. Seger kanske släpps när en eventuell ersättare är klar. Någon som vet hur bra Melker Widell är? Skulle han kunna vara en ersättare till Seger? Kanske svår att få loss permanent från Swansea….
Vikash xonitex Widell lånades direkt tillbaka till Ålborg och ansluter alltså först nu till swansea på riktigt. Var dessutom uttagen till a-landslaget så sent som i våras. Vågar lova noll chans på honom för Östers del.
xonitex Vikash Sån dålig koll hade jag ✌️.. Sen vill väl Swansea testa honom under försäsongen också.
Davidsson MATTAN verkar vara en svag siffra för öster har inte lagt ut något på hemsidan brukar alltid stå under ”nästa match” Så se nu till alla att få med familjen och vännerna
olka6806 Någon mer som har problem att komma in på Östers hemsida? Har försökt via olika länkar från Android.
Vilmer Såg att det var 4000 sålda till Malmö efter fyra timmar. Ja, det är väl bra men jag vill se alla som ska gå på malmö matchen på visma på lördag nu man kan inte bara komma när det är storlag som är på besök. Denna match nu på lördag är mycket viktigare än Malmö matchen. Vakna nu Växjö. Alla till Visma eller Alla till Spiris!
antzzo 2 senaste hemmamatcherna har det varit helt dött innan avspark. Kan vi inte samlas tidigare och ge våra spelare de stödet de behöver på uppvärmningen? Varför inte vara på plats 30 min innan. Drick din öl snabbare och var på plats. Kan ni inte skicka ut på sociala medier att samling är kl 17??? Den här matchen är så jävla viktig
antzzo Sigge precis men det jag menar är att folket stannar för länge och inte stöttar laget innan på uppvärmningen