Hasse-Hattrick Jockeluring Var kan man lägga ett kombinationsspel på att ingen av dom gör mål idag? Borde väl ge 10 ggr pengarna åtminstone.
Konstapel Vi måste byta inmarsch. Hur kan det vara att det enbart är klacken som sjunger med. Jag skäms
Vikash Seger lite mycket stjärna idag. Noah fortsatt för lite av en stjärna, in med Rodic eller Ask och anpassa därefter redan i paus tack.
Ruuben Varför slår Christensen hörnorna helt plötsligt? Noah är tyvärr alldeles för oteknisk och gör sig inte idag, byte mot Rodic tack.
BLW Det verkar som vi ska sätta press när Sirius har bollen i backlinjen, men det är då Seger som pressar medans t ex Aliev är passiv. Ngn som vet om detta är direktivet? Risk för att Seger blir trött i slutet av matchen?
CrobyJr Jag vill inte vara elak. Jag vill vara ärlig i eventuell kritik av spelare. Jag vill vara nyanserad. Men fan vet om inte Noah Söderberg är bland dem topp 3 sämsta spelarna jag någonsin sett i Öster-tröjan.
Ozze Svårt att behålla bollen inom laget när Noah tror att den har en mina ingjuten. Ask måste in i hans ställe.
jojolaget Gurra Seger måste sluta överarbeta och hämta boll i backlinjen, Alibek kan fundera på att börja störa Sirius uppspel istället för att stå och vänta på att något skall hända, Noah ska springa, tackla och ha så lite boll som möjligt om han ska vara kvar på plan..
Ruuben Anfallsspelet är ju på riktigt bara på chans och slump. Ask och Rodic in om vi ska få några spännande bollar att jobba med. Noah och Ljung ut.
TuffeUffe jojolaget förstår att Seger blir less vill gå ner och hämta boll när Noah är helt oförmögen att få den framåt i banan.