lfcred xonitex Mot bp tror jag på nästan samma elva. Jag tror inte att Sejdiu är redo för elvan utan det blir NOG Uddenäs, Aliev, Tamminen. Annars tror jag på tatu, Olsson och mc som ger laget den defensiva balansen som behövs på bortaplan. Bp har riktigt vass offensiv.
kalle84berg jag har biljett plus resa betald men läget har förändrats och jag kan inte följa med! någon annan som är intresserad extra billigt 400kr för resa plus inträde. endast kontant betalning ( vi kan träffas innan malmö matchen och göra upp om det)
TerrorTeddy Dan vad sugen man blir på att åka med. Kaoza lite. 😂 Alltid kul med full buss. Men det kommer fler tillfällen. Kaoza för mig med.
Lindstig Pratade med Järdler på dagens träning. Patriot är spelklar medan Joel förväntas bli spelklar innan söndag. Desto mer osäkert kring Uddenäs.
Lindstig Calle01 Strul med papper från Nederländerna. Excelsior hade glömt att kalla tillbaka honom från AIK. Nu hänger det på Nederländska förbundet. Inga papper kunde tydligen skickas in innan fönstret öppnade 8:e juli.
Redarmy88 antzzo Osäkert kring Uddenäs?! Vad fan händer antzzo ........ EF Bromma amen vafaaan! 🤯 xonitex Dåligt Hanson Fruktansvärt cj9808 Folk borde lära sig att forumet är en bättre källa än SMP Word!