TerrorTeddy Varför har vi storbildsskärmar om vi ändå inte använder dom? Varenda gång det ska visas en repris så byter dom till reklam.
outdoor_miner El_barto det var det redan innan matchen började. Jag försöker ha tålamod med dig men nu får du fan ge dig. Håll dig till ditt instagramgroggande som du iaf har lite koll på, ditt personaliserade hat mot spelare/tränare är mer än tröttsamt. Hoppas vid gud att dina kollegor inom utbildningsväsendet inte ser hur du beter dig på nätet (hint hint?), mobbing känns inte så prioriterat där?
Gurra Aliev kanske kan nicka i boxen, verkar va det enda han kan hota med, annars är han helt kass! Hoppas Järdlers pokerface i halvtid betyder att nån är på väg in!
El_barto När Rodic får boll offensivt händer det saker. Kul att se. Synd bara att de han står efter i rangordningen inte klarar det.
Gurra Foyston kör sitt eget race glöm inte det! Vilken annan coach hade inte startat Rodic under vårsäsongen!!!
Tompa Ask och Seger utbytta. Gick dom så på knäna? Annars förstår jag inte varför de byttes ut. Ännu en hedersam förlust. För många nu. Vi skulle haft med en pinne i dag. Surt, surt, surt! Fem uddamålsförluster. FlytMjällby!
Zingo Jag sticker ut hakan och säger att vi gjorde en hyfsad match, hade rätt startelva.och gjorde rätt byten (om än kanske lite sent). Inga alibin på planen, alla sliter med de det har. Jag har absolut inte gett upp om det här.
Söder Bra match. Tufft när materialet är för svagt. Ljung som 10a och Gabrielsson som 9a när vi ska jaga kvittering är nästan dömt att misslyckas. Foyston kan inte trolla med detta material.
BLW Söder Bara att hålla med. Vi har det lag vi har. Samtliga måste topp-prestera plus att vi måste ha lite flyt. Tack gode gud för Wallinder! Förhoppningsvis så kommer nyförvärven höja laget.