somsolen lfcred Tanken är nog snabbhet på kanten och Aliev som target när man behöver det. Jag gillar uppställningen, det är lite detta vi behöver nu, att jaga boll istället för att spela runt den i backlinjen.
lfcred El_barto Det är inte det monotona joggandet som dränerar energi. Det är start/stopp och toppfart. Dock duktigt att du tar dig ut och rör på dig i denna värmen. Inget jag hade orkat i dagsläget så starkt av dig 💪🏼
Plantagenparkeringen stefanberg Kan vi konstatera att start 11an är rimlig och eventuella klagomål om förändringar behöver skrivas innan kl.15. Både Jvp och Olsson räknar jag med för inhopp för en slutforcering. Rodic om det krisar. Annars är det bara att hoppas.
jojolaget antzzo utsjungna och utklassade en halvtimme innan match. Finns en del att jobba med om man säger.
antzzo jojolaget mmm tjatat om 30 min innan hela säsongen men varken EF/SS går ut med det officiellt så inget å göra... pinsamt det här
Plantagenparkeringen jojolaget Mot Sveriges största lag. Det finns viktigare supportermatcher att vinna. Edit. 30 min innan är ett minimum.
Janne Salpa Sitter just nu lutad mot ett träd utanför arenan med blicken riktad mot Stig Svensson. Stora folkströmmar från alla håll mot arenan. Cyklister och gångtrafikanter. Varje buss som stannar släpper av ett nytt lass med rödblå halsdukar. Vilken ynnest att åter få uppleva Allsvenskan.
Vikash Anmäler ett klagomål på startelvan, innan match eftersom plantagen har bestämt att man måste göra så. Jag tror att det hade varit vettigt med en mittfältare som ibland kan hålla i bollen, dvs Ask. Vi kommer att bli ohyggligt låga nu. Heja Öster!
Plantagenparkeringen Vikash Dessvärre helt huvudlösa passningar bara. Men hans högsta nivå är nog vår högsta på innermitten när seger dragit.