Bissan Hur gör vi INTE mål där??? Nu har vi haft chanser mot Mjällby hemma som vi bommade, ett friläge mot BP borta som vi bommade och nu 2-3 fina chanser mot MFF. Vi MÅSTE GÖRA MÅL!!!
Plantagenparkeringen Bissan Det är bara att se på Västerås ifjol. Spelar kanon men missar stort. Vi har lägen, vi kommer dit, men vi missar gigantiskt.
El_barto Uddenäs och Sejdiu kan kanske bli nåt. Ljung har höjt sig, men mittfältet i övrigt känns som det är där det brister.
Vikash Horribelt MFF. Målskytt Rosengren sämst på plan? Vi tar inte våra chanser, lär bli 0-2 eller värre. Den här matchen har jag sett förr.
Tompo22 Patriot tror jag blir vår nyckelspelare denna matchen. Fan vad bekväm han är och kan skapa chanser så fort han får bollen. Nu får man bara hoppas att han kan vara wingman till nån skicklig sate nära målområdet.
Gurra Aliev är tyvärr ingen super striker i AS men tycker han ändå gjort jobbet! Bör bli utbytt 10-15 in i andra
Zingo Bra halvlek av oss tycker jag. Stod upp bra i början och äter oss in i det. Tycker nyförvärven visar nåt nytt som vi inte har haft tidigare. Och känns det inte lite som att Ljung tagit till sig Segers gamla roll? Han gör det bra hursomhelst.
Plantagenparkeringen Hård match i matchen mellan högst snittpuls på tränarna. Tror ändå Rydström går segrande ur.
Old Chap Såg gärna att Aliev fick flytta ner ett steg. Han kämpar och sliter där uppe men Malmös försvarare är för svåra. Ta in JVP på topp och ut med Söderberg.