Plantagenparkeringen Det här funkar inte helt. In med Olsson på Tatus plats. (Axel som alltid är skadad hade helst fått spela där så Olsson kunde tagit LB nu).
ComparN Lucke Fast det går inte? Foyston vill inte, Foyston kommer inte. Det är dock inte dessa matcher vi ska vinna
Bissan Zingo Är det bara jag som får minnesbilder av Freddy Borgs mål i kvalet borta mot Qviding 2010? Identiskt fast från motsatt kant.
Plantagenparkeringen Trevlig kväll alla österanhängare. Bli inte för upprörda, det här var väntat. Gläds åt att det är spelartruppens bekymmer att steppa upp och inte jag. Jag behöver inte och kommer inte hoppas på allsvenskan 2026. Vilket vi alla tänker olika kring.
Söder Ytterligare en hedersam förlust mot topplagen. 0 gjorda mål mot topplagen över 16 matcher... Skämmigt att inte göra ett enda hemmamål på AIK, Bajen, Ellos, Mjällby o MFF!
CrobyJr Foyston står med händerna i fickorna medan Malmö latchar lite lätt mellan lagdelarna. Givetvis är han nöjd med matchbilden och 0-2 i röven. Härlig coachning!
Bissan Det positiva är att våra två senaste hemmamatcher mot Mjällby och Malmö har vi skapat betydligt fler och bättre chanser än vad vi gjorde i våras. Det negativa är att vi inte förvaltar någon av chanserna. Att vi däremellan gjorde en ruggig plattmatch mot BP gör ju inget bättre. Just nu går vi mot tre raka mållösa matcher. Närmar oss alltså vårsäsongens katastrofsvit. Men jag vill ändå påstå att vi spelmässigt är bättre nu än då.
onion CrobyJr Syns ju på hela hans kroppsspråk att han aldrig skulle få för sig att göra en maxlöpning…