Hasse-Hattrick Sääf Sr menar du Väggen Krampfinnen Ghananen SerbEn Lappen Dansken Rödtott Finnen Uddlös Ryssen SerbTvå?
rapparee_1 Hasse-Hattrick Om du kallar Patriot serb så kommer du inte helskinnad hem från hans släktmiddag😉 Hans familj är från Kosovo.
LinoBoll Sääf Sr Spännande! Utveckla gärna varför du väljer Gyamfi före Adolfsson? (Ursäkta om jag missat avstängning, i annat fall är jag inte per automatik motvals) Och varför inte Ask-Suhonen-Ljung som mittfält? Förstår om det saknar naturlig sexa men tycker ändå att Ask och Suhonen borde kunna växla i banan. Sen är frågan om jag inte skulle föredra Patriot före Uddenäs. Eller jag kan ha fel…
Sääf Sr LinoBoll jag tycker generellt att Gyamfi varit stabilare helt enkelt. Jag tycker Patriot snarare lämpar sig som sub, men det är väl rätt jämnt. Vill se vad Ask och suhonen kan ge från start, men då skall Ask få chansen i den rollen och inte som sexa. Vilket då tyvärr går ut över ljung, som jag annars gillar och har gjort det bra.
Gurra Hahaha, Hasse- H kampfinnen serben vad mer ryssen o serben 2, med kärlek förstås men roligt som fan
lfcred Gurra På tal om " Kalle Anka inlägg " .... Kan du motivera din elva? Suhonen som sexa? Rodic som höger och uddenäs som vänster ? Starke som hb?
Gurra Tycker Starke inte fått förtroende och speltid. Hårt arbetande och skulle förmodligen bidra när Tatu tröttnar. Start, förmodligen inte men en krigare så absolut ett alternativ! Rodic höger, Udde vänster! Aliev…….upp till bevis, dags att måla💪
lfcred Gurra Varför Rodic höger och Uddenäs vänster ? Vad är tanken där? Jag hade utan tvekan gjort tvärtom.
Hasse-Hattrick rapparee_1 Det var Rodic jag menade... Men jag är lite osäker där, ibland sägs det Montenegro angående Roddan?
Redarmy88 Suhonen obesegrad och österhöst framför oss. Nu fyller vi södra. Är de så många hjältar som kan åka och se bortamatcherna mot BP, AIK och Sirius tre matcher i sträck så kan övriga köpa biljett på södra mot BP. Absolut minimum, i övrigt ska vi skicka tillbaka BP till Bromma från läktaren inget annat en tre jävla poäng!
Plantagenparkeringen unionstockholm Varumärken skyddas rättsligt och om man använder Pantatonias logga behöver man få godkänt från dem. Om inte kan det dyka upp rättsliga krav. I övrigt tråkig attityd mot en medmänniska. Syftet är inte att trycka ner utan upplysa. I bästa fall, har Pantagonia godkänt att en allsvensk supporterförening gör om deras logga. Och då är det inget problem.