JFA CrobyJr iskall prestation av Ask senast. Jag hade ändå kört in Noah Söderberg som får springa ett marathon fram till 60e minuten då antingen Ask eller Ljung går in.
Lilldalus Då det är för få anmälda till resan så kommer det att bli minibussar istället. Det har skickats ett mail till er som anmält sig med den nya informationen. I nuläget kommer det åka två minibussar men om någon mer anmäler sig att köra så kan vi utöka med fler minibussar.
onion 11-an på söndag! Wall-inder Tatu, Kricak, Kingsley, Lukas Mange Suhonen, Ljungkan Olsson, Aliev, Rodic
jompa162 onion håller helt med, men om vi ska tänka ur foyston persvektiv lär inte startelvan se ut så tyvärr
xonitex Tatu stänger hela Hammarby o kontrar in 0-1 i 90e! Ska jag vara ärlig så skulle jag kunna satsa stora pengar på en förlust på söndag tyvärr. Därför kommer jag bidra med 500kr till EFs resefond om vi tar poäng på Tele3.
Gurra 3-5-2 mot Bajen Wallinder Tatu Gyamfi/Starke Kricak Noah Annsi MC Ask/Ljung Rodic JVP Aliev Och ett jävla jobb av JVP och Aliev i pressen med Noah och Rodic i understöd! Mc är låset och mittfältet ska jobba offensivt som fan! Läcker det bakåt så fine men måste chocka Hammarby med en brutalt offensiv och aggressiv fotboll💪 Inget att förlora, för ligga lågt och kontra fungerar onekligen inte oavsett motstånd.
Gurra Tompo22 vilken brutalt bra målvakt han är, räddat oss många matcher💪 Tyvärr lär han få ett fint erbjudande när säsongen är över men är såklart värd det!
Lilldalus Är det några som innan söndag 10.30 hinner tänka om och inser att det bästa sättet att spendera söndagen är en resa till Stockholm, en öl eller två, trevligt sällskap och se en match på plats istället för hemma på tv så finns det några platser kvar i minibussarna. Det går inte att boka via länken utan skriv om du vill med, 0733992855 Förhoppningsvis hinner du bestämma dig för att följa med innan några andra så platserna inte är slut.
El_barto För oss som inte har möjlighet att ta oss till Stockholm: visar något etablissemang med öl i Växjö matchen?
Redarmy88 Stor eloge till alla er som åker imorgon och sätter Öster på kartan. Det absolut minsta övriga kan göra är att boka sig till Mjällby omgående
Kalle Dahl Har inte haft så här låga förhoppningar på poäng inför någon match denna säsongen. Känslan är att Bajen inte lär trampa snett igen. Gör ert bästa och ge det ett ärligt försök så är jag nöjd, typ. Åk hem med hedern och målskillnaden någorlunda intakt så tar vi ny fart fr.om. måndag.
matjo ljungqvist Mycket bra fråga! Vi tycks ha landat i the Crib på Sveavägen, öppet från 12 och bra läge för gröna linjen till matchen sedan. Nån mer initierad får gärna bekräfta/korrigera vid behov