matjo ljungqvist Mycket bra fråga! Vi tycks ha landat i the Crib på Sveavägen, öppet från 12 och bra läge för gröna linjen till matchen sedan. Nån mer initierad får gärna bekräfta/korrigera vid behov
Tompa Vill inte se Gyamfi som mittback i dag. Tycker han gjorde sin sämsta insats i Östertröjan mot Hammarby hemma. Tror inte han pallar trycket på Tre.
Old Chap Tompa Har samma känsla som du angående Gyamfi. Kan det bero på att han blev undanskuffad av Bajen och tappat delar av sitt självförtroende just mot dem? Har sett samma hos några andra spelare som underpresterat till exempel i landslaget.
xonitex Tänk att vi ser fotboll så olika. En del tycker vi ska spela Starke framför Gyamfi. Ärligt, det är klasskillnad på de två enligt mig. Starke är stabil och en älskvärd spelare men han hade också sina mindre bra sidor (i Superettan ska vi då också poängtera).
LinoBoll Oddset på Östervinst har rasat från 8.00 till 7.50 på några minuter. Snart är vi favoriter! Regnar som hundan i Stockholm också.
Tompa sim Inte besviken. Mer orolig att han inte pallar trycket. Men jag stöttar såklart honom om han startar, vilket han verkar göra.
El_barto Inte nog med att Uddenäs väljs först. Ljung flyttas från den position där han varit en av lagets bästa spelare till en position där han varit kass alla matcher utom en. Jag gett upp på laguttagningarna nu.