antzzo Det här det absolut sämsta besked vi kunde få efter Max Kickades. Finns ingen vilja i det här laget
naren Verkar som Burra inte är helt kurrant, undra om han vart småskadad? Inte riktigt fått ut vad han kan. Mussa får flera minuter 🙂
Haddock Är idag orolig på riktigt… Alla kan nog vara överens om att vårt ENDA offensiva hot under säsongen är/har varit Burra. Idag är han ju otroligt loj och ser allmänt uttråkad ut… Känns som han tröttnat på att snöra på sig skorna å ta på sig den röda östertröjan. Det skrämmer mig!!!
Anders Man får kämpa för att se något positivt. Mäenpääs inhopp är väl ok. Försöker i alla fall i närkamperna. Filip Olsson alltså... Kimmo Silvasti kom tillbaka!
Anders Fotbollsfakiren Låt finländarna spela från start nästa. Viktigare än någonsin med pannben. Jag skiter i tidigare meriter och försäljningspotential, nu gäller det att hänga kvar.
PeterHansen Zingo Norrköping mer avvaktande då de har 2-0 vilket väl påverkar lite men mer menlös insats än Uddenäs gick ju knappt att göra. Tamminen ger åtminstone alltid allt. Hoppas han får starta på lördag.
McA Mysigt att spela i Öster... casha in 50 k och slippa prestera. Blir det tredje årgången som rasar igenom? Något är fullkomligt RUTTET i väggarna. Gör ett studiebesök på VIDA och lär er ngt ngn jävla gång...
Fotbollsfakiren Även om vi spelat bättre senaste fem minuterna måste ett eventuellt reduceringsmål vara någon form av regelbrott