El_barto Mölder hade ju helt klart rätt i sin kritik. Känns som vi spelar utan både mittfält och vänsterback idag. Det enda positiva är väl att CLP gjort en bra insats.
Ockham naren Skapar ju den situationen själv så ganska onödigt. Byt ut innan han blir utvisad, klappkass match efter match.
Zingo Det skälls på Dennis men nu i andra så vågar han iallafall göra det lite oväntade och gå framåt när alla andra mest är rädda för att misslyckas.
Tompa Dennis O är kanske inte på topp idag, men lojare spelare än Ask och Uddenäs får man leta efter. Möjligen är det deras spelstil, men fy fasen vad segt det ser ut.
dokken Ändå inspirerande. Imorrn går jag till jobbet för att vila och hänga lite. Ska bli gött och göra inget men ändå få betalt.
1967conny Besviken att Friberg inte gjorde några ändringar från start utan kör vidare med samma manskap
Pekka Ockham Visserligen. Men klart bättre i andra. Även i det låga spelet men lite mer djäklar anamma behövs…..
Fotbollsfakiren Hur trodde man att man skulle kunna spela possession med det här gänget. Vi har ju till och med svårt att komma över defensiv tredjedel av planen
McA Troligare att damlaget tar SM-guld innan herrarna lyckas bli ett topplag i Allsvenskan... Orkar inte... alibispelare.