devve Om Starke ska petas/fråntas bindeln så bör det ske idag, för att sätta en ny ton.
Jag tror att Friberg har det här väldigt klart för sig. Det är ju ingen i den sportsliga ledningen som känner spelartruppen bättre än honom, och jag är övertygad om att han var med och satte bindlarna i vintras.
Så givet kommunikationen hittills blir jag förvånad om Starke inte har bindeln på sig (givet att han startar såklart).