Väderkvarnen2 Blir intressant om samma spelare som tidigare kommer se ut som samma spelare som tidigare!
Oldtimern I dag får vi svar på om det var tränaren som var dålig eller om det är spelarna som är dåliga
grackleman Oldtimern Blir onekligen spännande. Jag hoppas jag får äta upp alla hattar jag äger, men har väldigt svårt att tro att Olsson, Uddenäs och Ask plötsligt börjar spela fotboll igen.
PeterHansen MATTAN Inom den tidsramen även förlust på samma plan i seriespel mot Sleipner 2009: https://www.sverigesradio.se/artikel/2797018 Var på en 3-6-förlust mot Sylvia på Bollspelarens IP i Norrköping också tidigt 00-tal men kanske har vi lyckats besegra dem där efter det?
Calle01 PeterHansen Rätt säker på att vi vann mot Sylvia borta 2002. 2-0 tror jag det blev. Minns att jag följde matchen på text tv och jag förstod att Östers topplacering var på riktigt den säsongen efter vinsten i en tuff bortamatch.
PeterHansen Calle01 Då är 2005 mot Peking nog senast vi vann i den staden. 2007 blev det 1-0 till Sylvia och 2009 blev det 3-1.
Lindstig Om det skulle bli förlust idag är det viktigt att inte går bananas. In Friberg we trust. 22 omgångar kvar.
AlexH Finns inget som sammanfattar känslan så bra som denna raden: Hoping for the best but expecting the worst. Kom igen nu för fan nu bankar vi till pekingankan!
Anders outdoor_miner Samma uppställning presenterades i TV. Kan omöjligt stämma med Ask ensam på topp.