Dennis känns osäker med bollen. Många funderingar på vad han ska göra som tar för lång tid. Konstiga tapp och inte alls rapp.
Tappat mycket från allsvenskan..
Och nu mål på det. Dock tycker jag Östers spel är bättre om de kan hålla bollen, särskilt mittfältet behöver bli bättre. HBP håller, Ask vet jag inte riktigt.
Uddenäs har jag inte förstått på hela säsongen faktiskt..
Men två avslut från Burra och Linus i sina lägen gynnar ändå. Inte sett det på länge.
Lägg passen på marken bara åt dom..
För övrigt skönt att slippa passandet i eget målområdet!!!