xonitex Så enkelt för Norrköping att ta sig förbi oss. Och Dennis Olsson är ute och cyklar hela första halvleken. Ridå.
ComparN El_barto Håller faktiskt med. Som jag skrev i början att jag inte vill att vi som vanligt släpper in mål i början på varje jävla match.
Sigge En mer bedrövlig insats än den från Dennis Olsson vet jag inte om jag har sett i en Östertröja Byt ut honom. Adjei är inte mkt bättre han heller. Det är ju inte ens div 2 på deras försvarsspel.
PeterHansen Sigge Tänk om vi vetat där vad Dennis gick igenom under matchen. Vi var ju flera som verkligen undrade vad han höll på med. Så skönt att han framför allt verkar hittat harmoni i sitt mående sedan dess (vilket dessutom avspeglar sig i bra insatser OCH assister).
Anders Så otroligt tamt att inte få bort bollen nere vid sidlinjen före senaste målet. Nej, det måste in en sheriff på mitten. Inte vunnit en enda närkamp på 45 minuter. Det här blir division 1 om det inte sker en drastisk förändring snart.
xonitex Anders ja vi står alltid 1-2 meter ifrån och försvarar, inga duellspelare på mitten. De får gå förbi oss alldeles för enkelt. Tyvärr släpper vi in andra målet, matchen sannolikt död.
Ozze Dennis Olssons första halvlek är unik. Jag tror inte jag har sett något sämre i en Östertröja någonsin. Då är jag dessutom 90-talist och har aldrig heller sett Öster bra för den delen.
Bollen81 Titta på repriserna…. Det är Adjei som är en total katastrof på båda målen. Otroligt att Norrköping inte tagit fler poäng!!
Vikash Bollen81 Han gör ingen större figur, men det är svårt att snacka bort Dennis del i målen… Norrköping har inte fler poäng eftersom de inte möter Öster varje vecka.