Fokusera på vad laget gör rätt, så gör vi ännu mer rätt och inte hinner göra fel. Då får vi modiga att trygga spelare.
Fokuserar vi på felen och misstagen så skapar vi ängsliga och rädda spelare.
Fan för att gnälla på enskilda spelare och speciellt dom som visar vilja och känslor!