CARLSTRAND IGEN HERREGUD
helt magisk djupledspass/inlägg av burakovsky
Haha va ska man säga. 6 mål på tre matcher!!!!
2-0 Öster!!! Sm guld Sm guld SM GULD!
Vad är det som händer!?! Jaaaaaaa!!!
Hade vi haft kvar Möller hade vi fortfarande haft bollen i eget straffområde
Carlstrand är hetate än het och vilken klass-ass av Bura med yttersidan.
Snart är väl nån storklubb framme och ska nypa Carlstrand? 🙁
DanC
Då ska det kosta, hyfsad ålder och 3,5 år kvar på kontraktet.
Starke hedlund vår i särklass sämsta spelare på planen. bortfintad gång på gång
antzzo Testa att välj glädjen en endaste gång.
antzzo Idag har han faktiskt inte haft ett rätt
Oldtimern var är du
WEENDT
Nu har det wendt
U N D E R B A R T !
Hedlund misstag igen
Vad händer!!!???
ALLSVENSKAN HÄR KOMMER ÖSTER!
Jag vill aldrig mer se possessionspel! ❤️💙