PeterHansen Zamot 2+2 på en period av 20 min känns som hämtat från damlaget eller annars andra halvlek mot Gais 1992.
Plantagenparkeringen Carlstrand ska absolut inte säljas i sommar. Med betoning på absolut. Det är inte värt de extra miljonerna om vi inte åker upp.
naren Tycket Jatta ser bra ut mot ett dåligt Sundsvall även om deras spets framåt verkar deras bästa. Känns bra med en vänsterfotad mittback, öppnar upp nya möjligheter i uppspelsfasen 🙂
Hyena Att veta att jag inte behöver göra något annat än att luta mig tillbaka i soffan och le ikväll är en sån jävla skön känsla som jag har en magkänsla att jag kommer kunna göra fler gånger denna säsong