En felfri första halvlek där Carlstrand naturligtvis utmärker sig med två mål och två assist.
Giffarna är seriens sämsta lag, men även när motståndet är så här svagt krävs det kamp. Hoppas på en ny drös mål i andra. Vore fint att reparera den svaga målskillnaden och istället göra den till en fördel.
Utgår ifrån att många från bänken får en chans.