Det här trodde jag inte riktigt på för några matcher sedan att vi skulle ha så bra kontakt i toppen. Offensiven är jag minst orolig för. Den är glödhet just nu, vi har individuellt skickliga spelare som är otroliga just nu med ett kontringsspel som är sylvasst. Jag tycker ibland att vi borde kunna styra spelet i längre perioder med boll och inte bli så långa som vi blir idag i andra halvlek, som lag. Ska bli intressant hur vi ser ut mot FFF och VBoIS härnäst.
CLP räddar friläge på slutet. Hade blivit ”tokig” om vi släppt in ett mål där då det var en bjudning. Han gör därutöver någon bra räddning till, samt assisterar LC!