@TheSmokingMan sa:
Truppen har slagit i taket storleksmässigt. Ingen ytterligare kommer värvas utan att någon samtidigt leftar. Och det kan mycket väl bli så att någon leftar utan att det för den sakens skull värvas någon. Truppen bör egentligen minskas med ett, kanske två skaft om Velics profetia om 2+18 ska visa sig stämma. Vem vill ni se lämna Öster ? Slangen, du är inte kvick men du är obestridligen klok. Vad tycker du och ni andra ?
Hehe, när jag nu får frågan så direkt skulle jag säga att såsom truppen ser ut är nog Silka den som har svårast att få en naturlig plats. Så om någon ska lämna helt blir det väl han. Men för mig personligen får han gärna vara kvar, om han är okej med att inte vara en startspelare. Tycker han såg bra ut vid sina inhopp under hösten och kan vara ett bra alternativ att kasta in, även om jag vet att många på forumet inte håller med om det.
Annars tycker jag att några ungdomar bör lånas ut för att få speltid. Direkt ogynnsamt för typ Avdic och Ahrn att nöta bänk, bättre att de får speltid i ettan. Kanske även Tannus, beroende på hur han står sig i konkurrensen.