Jag tycker man såg klart mot BP varför Denis inte borde vara huvudtränare i Östers IF. Månza karlsson måste ha betalat velic stora summor pengar för att få starta framför Örnblom i den senaste matchen. Mot brage var han totalt ointresserad att vara på planen. För att inte prata om Stefan Karlsson. Istället är det vall som petas till förmån av superettans sämsta back oliver silverholt.
Jag hoppas verkligen det inte ligger någon prestige i att använda vall eftersom en annan herre som inte heter velic i efternamn tog hit honom för i sådana fall är vi i djupa problem.
Denis velic var en fantastisk spelare med ett stort hjärta, men att ge honom huvuduppdraget var varken rättvist mot honom eller oss själva.
Jag hoppas jag har fel och att vi i höst firar superettan 2020.
Sen hoppas jag det är slut på att ta in spelare i föreningen som bidrar till att vi åker ur men som lämnar oss när vi väl åker ur.
Hur många lag ska månz Karlsson spela ner? Vi har sån ruskig förlorarmentalitet i truppen så att man blir mörkrädd.
Nästa år så hoppas jag vi börjar om med vad gäller allt. Och ge en tränare förtroende att börja om från grunden, och helst en tränare som är kvar i mer än 2 år.
Concha skulle varit kvar järdler likaså
End of story!