Velic verkar ha en oerhört oförmåga att ändra spelbilden. Det är nästan alltid så att vi startar matchen bra utan att göra mål, sen efter 25-30min har vi (Velic) tappat matchen och resterande speltid är ett enda långt kaos tills domaren blåser och man hoppas på det bästa, en poäng. Känslan är att spelarna släpper spelidéen som finns från början och kör enligt egen idé istället vilket tyder på att Velics idéer inte delas med vissa spelare.
Bytena idag kommer i min 74 och 84 och ger ingen som helst injektion. Malmöspelaren började värma i min 30 och såg kokandes ilsken ut när han förstod att han inte skulle få spela, förstår honom!
Dessutom,.vi har flera spelare som sägs hålla allsvensk klass (Hauksson, Vitos malmöspelare, inte mina ord eller bedömningar), men varför är dessa inte bättre eller ännu värre, vröfr är de bänkade? Kan ju inte vara spalrns det är fel på, eller? De gör nog så gått de kan..
Men vi kan ha kvar Velic hela vägen ner i div 1, nån ska ju träna laget även då, och hoppas på det bästa att vi gör nåt mål då och då.
Vito måste ju sitta och gråta ögonen blödande när han ser vad fan han har kommit till.