Calle01 Tompa Tänkte också på det. Värnamo spelade otroligt fin fotboll första 25. Hur svårt kan det vara?
Söder Redarmy88 En prestation av Öif att lyckas med detta. De får ut allt av sitt material. Vi inte något för att vi lämnat grunderna och leker stjärnor efter 4 raka.
Tompa Hedlund gör mål för sjunde matchen i rad. Och nu leder Jkp också. Salta på i våra sår bara. Började precis drömma om en höst med 18 raka segrar för Öster. Det kan gå!
Ronnie MATTAN Vi har i alla fall en konkurrent till sämsta försvar för närvarande. Fy fan vad dåliga Sundsvall var, att döma av highlightsen.
Svarten Öster är ju ett inte i närheten av kalmar. Hur fan kan det finnas en rivalitet? Hur länge har kalmar spelat i allsvenskan och öster i superettan?
Svarten Valance Herregud va du verkar butter, bitter och konspiratorisk. De få gångerna jag varit på guldfågeln så har jag inte stått i Kalmars klack eller sittplatser för hemmalaget. Mäkta imponerad av vilket fint inbjudande man får som ny på forumet med inget annat än negativa tankar. Valance måste tillhöra den hårda kärnan av östers firma. Hur som helst tror jag inte din inställning lockar nya medlemmar, mer publik eller framgång till öster tyvärr. Och lusten hos unga som tycker annat dör nog snabbt ut. Lycka till.
Kalle Dahl Mattis startar i första matchen under nya tränaren. Uppsatt som treback, återstår att se hur de formeras. Hade varit bättre för oss om de gick över till fyrback.
Redarmy88 10 p upp till utsikten 5 p upp till Västerås 4 p upp till kvalplats. Samtliga tre har släppt inte hälften så mycket mål som öster. Det behövs verkligen en österhöst ifall vi ska ha en chans att komma ifatt något av lagen. Det ser mörkt ut även ifall det är möjligt. Gais kör för tillfället över Örebro fullständigt..
Calle01 Redarmy88 Såklart behövs det bättre spel, men att antyda att det nästan vore omöjligt att komma ikapp Gais och VSK är dumt. Mycket kommer att hända. 10 poäng efter Utsikten är mycket och i det fallet krävs det någon form av rejäl formsvacka för dem.
Oldtimern Första höst matchen blir ångestmatch mot ÖSK, av alla lag östers boygyteam genom , åren 2-0 förlust förra året har jag för mig
matjo Oldtimern 1-1 senast, 1-2 innan det. Dessförinnan tre raka segrar. Men visst, i matcherna 20 år och längre tillbaka ser det sämre ut, så vi ger väl upp på förhand även ur den aspekten?