Oldtimern Vsk slår bajen rättvist , säger reportern spg en del vsk var vassa frammåt, lite oväntat Sundsvall gör två mål på mjällby. Dock. O bajen som var lika stor favorit som Malmö mot oss , går på en riktig smäl inför 20000
Slangen Oldtimern Varför var Hammarby lika stora favoriter mot ett allsvenskt lag som MFF var mot ett superettanlag?
Villenyblom Oldtimern O bajen som var lika stor favorit som Malmö mot oss Bajen var 1.63 och Malmö 1.17 så nja.
Berra Slangen För Hammarby alltid lyckas vara upphypade. Dom har ju mäktiga 1SM guld. Lika lite som KFF.
stefanps Malmö ligger under mot FFF. Så bra är inte Malmös B-lag. Att experter menar att Malmö hade kunnat vinna svenska cupen med sitt C-lag är bara överdrivet.
Hansen stefanps Ser ut typ som Malmös C-lag kryddat med Friedrich, Olsson och Rosengren.. ja eller P19 då som de skriver.
stefanps A-laget har ju visat sig hålla allsvensk klass, b-laget hög Superettanklass men C-lag vet jag inte vad experter menar. Vi visade ju Malmö igår att vi är ett bra lag.
Villenyblom stefanps b-laget hög Superettanklass Tar man bort malmös bästa elva så kommer dem topp6 med resterande trupp.
Oldtimern Degerfors har. 2-0 efter 20 min mot öis, spelar väldigt bra, ingen walk in the park o slå dem
stefanps Degerfors leder med 2-0 mot ÖIS efter 20 min. Och vi höll nollan mot Svenska mästarna i 60 min. Betydlig skillnad.
Calle01 HIFs nyförvärv Wilhelm Nilsson slår en exakt likadan passning som Starke gjorde mot Värnamo. 1-0 till HBK.
Oldtimern Värnamo som hade 3-0 mot oss efter 20 min har större problem med Trelleborg,0-0 efter en halvtimme, o Gais har 8nga större problem 9 hålla jämna steg med elfsborg