Berra Slangen För Hammarby alltid lyckas vara upphypade. Dom har ju mäktiga 1SM guld. Lika lite som KFF.
Villenyblom Oldtimern O bajen som var lika stor favorit som Malmö mot oss Bajen var 1.63 och Malmö 1.17 så nja.
stefanps Malmö ligger under mot FFF. Så bra är inte Malmös B-lag. Att experter menar att Malmö hade kunnat vinna svenska cupen med sitt C-lag är bara överdrivet.
Hansen stefanps Ser ut typ som Malmös C-lag kryddat med Friedrich, Olsson och Rosengren.. ja eller P19 då som de skriver.
stefanps A-laget har ju visat sig hålla allsvensk klass, b-laget hög Superettanklass men C-lag vet jag inte vad experter menar. Vi visade ju Malmö igår att vi är ett bra lag.
Villenyblom stefanps b-laget hög Superettanklass Tar man bort malmös bästa elva så kommer dem topp6 med resterande trupp.
Oldtimern Degerfors har. 2-0 efter 20 min mot öis, spelar väldigt bra, ingen walk in the park o slå dem
stefanps Degerfors leder med 2-0 mot ÖIS efter 20 min. Och vi höll nollan mot Svenska mästarna i 60 min. Betydlig skillnad.
Calle01 HIFs nyförvärv Wilhelm Nilsson slår en exakt likadan passning som Starke gjorde mot Värnamo. 1-0 till HBK.
Oldtimern Värnamo som hade 3-0 mot oss efter 20 min har större problem med Trelleborg,0-0 efter en halvtimme, o Gais har 8nga större problem 9 hålla jämna steg med elfsborg
Berra Någon som har koll på varför division 1 laget Nordic United får 2 hemmamatcher i cupen? 2-0 mot Blåvitt just nu.
Slangen Berra Är det inte typ så att div 1-lag alltid har förtur när det gäller hemmamatcher. Därefter bäst rankat sef-lag. Vilket i praktiken innebär att superettan-lag alltid får två bortamatcher.
Berra Slangen Aha märklig logik. Så division 1 lagen får en fördel men inte superettan-lagen. Tack för svar Dom lägst rankade lagen borde få 2 hemmamatcher kan man ju tycka
Slangen Berra Jag är inte helt säker på detaljerna men vet att systemet resulterar i att superettanlag alltid får det sämst