Kalle Dahl Dufva, som varnade alla som pratade med honom i Varberg, har i årets första halvlek delat ut: 1 väldigt soft penalty, 1 gult för snack, 1 rött för snack. Att vara den sämsta domaren och samtidigt vara hårdast mot reaktioner är en intressant kombo.
Bissan Redarmy88 Det är när sådana straffar utdelas som man ändå börjar vackla något kring VAR-frågan. Helt under all acceptansnivå att blåsa straff där…
Hansen Bissan Är HIF inte så bra som resultatet då skvallrar om? (Har inte sett matchen, därav frågan.)
Bissan Hansen Har inte heller sett matchen, gick bara in och såg straffen och den var i vart fall helt feldömd.
Tompa De får en straff till skänks efter 21 min. Det är det enda jag har kollat nu i pausen. Jisses vilken billig straff.
Tompa En straff till för HIF. Hög spark som kan diskuteras eftersom HIF-aren böjer sig ner och blir sparkad i huvudet.
Hansen Virden Fattar inte riktigt hur de lyckades få in Mamadou Moro som ju var ett vapen för Mjällby i Allsvenskan så sent som förra säsongen.
Hansen ÖSK behöver kvittering och tar in Crona i slutet… säger kanske en del om hur bra ÖSK blir i år.
jon Kullabella som fick se sitt lag torska mot bottentippade Skövde, jobbigt Järdler. F.ö inga oavgjorda än i svensk elitfotboll. Får nog hoppas på Brage-Varberg för sånt
Zingo Det enda lag som imponerat på mig hittills är faktiskt Landskrona. Frågan är om de kan hålla hela vägen.
Zingo Ångest, ångest är min arvedel, min strupes sår, mitt hjärtas skri i världen Mvh Pär Lagerkvist, Östersupporter.