Tompa xonitex Börjar tror att vi och HIF tar plats 1 och 2. Vore det bästa för Allsvenskan. Två klassiska lag med potential!
Bissan Landskronas kommande matcher är inte att leka med. Sandviken borta, ett pånyttfött Varberg hemma, Oddevold borta, Öster hemma, ÖIS borta och sen HIF hemma. Ser en stor möjlighet att vi efter dessa sex matcher är förbi dem.
Anders Östers nästa motståndare Gefle har 1-12 i målskillnad tre senaste. Kan väl ändå hjälpa oss lite?
Oldtimern När vann vi mot Gefle senast två förluster förra året,som sabbade vår uppgång till allsvenskan . oavgjort hemma i år dags för revanch nu kan man tycka
Ruuben Hade varit gött om man kunde beställa två X tills imorgon, Brage-Degen särskilt. Oavsett är vi sämst 3:a efter morgondagens resultat.
Oldtimern Ser ut som vsk Kalmar åker ur, Värnamo ligger närmast till kval, ett lag jag tror vi kan slå i ev kval, gbg Halmstad är nog svårare
Tompa Tänk om vi skulle gå upp samtidigt som Kaamaaa och Vääääänamo åker ur. Storebror där storebror ska vara! Hybris, hybris, hybris!!!!
Redarmy88 Jönköping hade 767 i publik i dagens match. Kalmar förlorade jumbofinalen Värnamo fast på negativ kvalplats Det kunde helt klart varit en värre lördag
jojolaget Redarmy88 och Värnamo lyckas enbart locka 3241personer till Roddbåtsvallen, Bajens bortafölje inräknat. Finns verkligen inget intresse för fotboll i Värnamo.
Zingo Kalle Dahl Jag började tänka att Brage omöjligt kan kryssa på Stora Valla, sen mindes jag deras match mot oss. Och vårmötet slutade med knappa 0-1 till Degen. Två jämna lag som kan ta ut varandra.