Ruuben Hade varit gött om man kunde beställa två X tills imorgon, Brage-Degen särskilt. Oavsett är vi sämst 3:a efter morgondagens resultat.
Oldtimern Ser ut som vsk Kalmar åker ur, Värnamo ligger närmast till kval, ett lag jag tror vi kan slå i ev kval, gbg Halmstad är nog svårare
Tompa Tänk om vi skulle gå upp samtidigt som Kaamaaa och Vääääänamo åker ur. Storebror där storebror ska vara! Hybris, hybris, hybris!!!!
Redarmy88 Jönköping hade 767 i publik i dagens match. Kalmar förlorade jumbofinalen Värnamo fast på negativ kvalplats Det kunde helt klart varit en värre lördag
jojolaget Redarmy88 och Värnamo lyckas enbart locka 3241personer till Roddbåtsvallen, Bajens bortafölje inräknat. Finns verkligen inget intresse för fotboll i Värnamo.
Zingo Kalle Dahl Jag började tänka att Brage omöjligt kan kryssa på Stora Valla, sen mindes jag deras match mot oss. Och vårmötet slutade med knappa 0-1 till Degen. Två jämna lag som kan ta ut varandra.
Calle01 Visst övertag för Brage nu. Mushin ser het ut och gjorde också kvitteringsmålet. Undrar om HIF hade en tanke på, när de lånade ut Mushin till Brage, att de skulle vara inblandade i en strid om allsvenska platser och att dalmasarna skulle vara en av konkurrenterna?
Kalle Dahl Calle01 Nja, lån med köpobligation är det som kommunicerats. https://www.hif.se/amar-muhsin-lamnar-hif/
Kalle Dahl Calle01 Det är väl en obligatorisk köpoption. De lånar honom i höst, sen i vinter när de fått placeringspengar och dylikt så måste de köpa honom.