outdoor_miner Gurra Hade JJ varit kvar så hade han spelat här, Med tanke på att det var den cypriotiska klubben, som avskyr JJ, som vägrade släppa Alioum har jag svårt att se hur det skulle gått till?
Gurra outdoor_miner kan vara så men nu är han i Götet. Säger inte att JJ gjort dom bästa värvningarna över lag innan han lämnade. Behöver nog inte nämna namn men han gav oss ändå en hyfsad kassa att arbeta med.
MATTAN Mjällby fick en spelare varnad på bänken mot Malmö sa kommentatorn. Han såg inte vem som fick varningen
naren Långkastaren i HBK är skadad och missar resten av säsongen, tungt att vara supporter i den klubben. https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/friberg-korsbandsskadad-trakigt/
Calle01 IFK Värnamo får en man utvisad i 19:e minuten mot Bajen. Detta att i ett par minuter lyft upp laget och skapat ett par halvchanser. Nästan så att man tycker synd om dem, men bara nästan.
EF Bromma stefanps som inflyttad stockholmare avskyr jag ju bajen, men just idag är jag stark, just idag mår jag bra (nja, men värnet förlorade).
Tompa Jämför Sirius straff med Olssons ickestraff i går. Klart som fan hade vi skulle haft straff vi också!