naren Långkastaren i HBK är skadad och missar resten av säsongen, tungt att vara supporter i den klubben. https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/friberg-korsbandsskadad-trakigt/
Calle01 IFK Värnamo får en man utvisad i 19:e minuten mot Bajen. Detta att i ett par minuter lyft upp laget och skapat ett par halvchanser. Nästan så att man tycker synd om dem, men bara nästan.
EF Bromma stefanps som inflyttad stockholmare avskyr jag ju bajen, men just idag är jag stark, just idag mår jag bra (nja, men värnet förlorade).
Tompa Jämför Sirius straff med Olssons ickestraff i går. Klart som fan hade vi skulle haft straff vi också!
BLW El_barto Nu såg jag HBKs mål. Jösses! Det är inga dåliga avslut. Vi får hoppas att våra nyförvärv kan tillföra fart och trygghet.
devve Tyvärr är det just det, att lyckas sno poäng utav bättre motstånd som vi inte klarat av iår. Får hoppas att vi tar det när det vänder.
BLW Halmstad har en förmåga att plocka poäng mot topplagen på sin hemmaplan. Vet inte om motståndarna (inkl. Öster) är rädda för en tung plan och därför spelar annorlunda - hur eller hur så tar de viktiga poäng.