Jockeluring F-n, stor risk att Herdon är på väg bort om ny högerback är på väg in. Allsvensk klubb nedre regionerna? Kanon om utländsk plånbok vill investera i honom för framtiden. Enda alternativet skulle vara att Tatu fått erbjudande och vill bort. Eller tänker jag fel?
Slangen Jockeluring I senaste Arpö lät det som att Tatu signalerat att han gärna rör på sig för mer speltid. Sannolikt vill man inte släppa honom utan att ha en ersättare klar.
Jockeluring Alternativ 3: Att Herdon vuxit till sig så pass att Tufa vill ha honom centralt. Vem sitter med Svarte Petter då?
Ols Jockeluring Alternativ 4: Att någon central "fältare" är på väg bort. Ersätts av Herdonsson som ersätts av den nye islänningen.
jon Eller så är Vito bara förutseende. Får man bra pröjs för Herdon har man en ersättare, annars kan Adam uppgradera innermittfältet
EF-JKPG Ja, en hb… då lär de vara någon på väg bort Vilar hade varit intressent, lite nyfiken på hur de går me Blomstermåla Calle me, ryktades ju för några veckor sen och verkar inte ha klart med ny klubb än?
Berra Känns som vi har ganska bra läge att byta ut spelare efter säsongen med. Då går Kozica, Rodic, Magnusson och Haukssons kontrakt ut. Samtliga nog med ganska hög lön. Inte mig emot att vi byter ut samtliga dessa 4 mot bättre….
Plantagenparkeringen Om det ska in 2 nya backar i sommarfönstret vore det bra att rätt snart få in dem i laget. Ser inte att Månz borde göra annat än att värma bänk i höst. Det är inte hållbart långsiktigt eller i ett potentiellt kval. Även Herdonsson borde spela på sin riktiga position, speciellt med defensiven i åtanke. Offensivt är han klockren.
Berra fåtöljsupporter a.k.a. fr 🙂 Men vi har många bänkspelare (med vad jag gissar hög lön) med utgående kontrakt.
mrpicture Såg Vito ta emot en spelare på stationen för 5 min sedan. Mellanblond kille på en 22-24 år gammal, smal och cirka en 1,80 lång ut. Kom med tåget från Köpenhamn med 2 resväskor. Ser ut som torri, så nu är det nog på g 🙂. Vito såg obekväm ut när han stod och väntade 😉
Manne mrpicture kan han ha varit 190 eller är det en 180-lång Mr X utöver Þorri Mar Þórisson? Tack för din spottning, detta är ju när Silly är som bäst.
Ryltan Jag är lite orolig att vi ska bli av med Herdon. Han ska med till allsvenskan. Men om tanken är att han ska få mer tid framöver på mitten är jag med.
Szabo 15.45 landade ett plan från Reykjavik i Köpenhamn. Vitos värvningar brukar väl ha privatplan dock.
mrpicture Jockeluring exakt min tanke, och Vito ville bort, men mr x behövde tyvärr uppsöka toan och lämnade väskorna hos Vito, under besöket på toaletten 🙂