Plantagenparkeringen Gerdzic.. klart ute. Släng dig i väggen. Så ja! Fortsätt nu. Bp har ju haft flytstuds i flera matcher innan så bara köra nu.
Skogen Plantagenparkeringen jo men Gerdsic är ofta negativ till Öster. Flera matcher där han är expert och har en trist attityd
VV-Oppnasitt84 Bra markering av BP på hörnan, verkligen. Känns hur svajigt som helst i deras backlinje.
Plantagenparkeringen Liret mellan Drott, Kozica, MRS, Rodic är på hög nivå. Kusu fortsätter med halvengagerade grejer. Ju fler repriser jag ser desto mer säker är jag på att bollen inte är över linjen.
Fredrik J Byte på Kusu i paus kanske inte hade varit fel, har kommit fel in i matchen och ett rött på honom nu är kanske det som kan förstöra matchen
Slangen Skogen Just idag är han ju dock främst positiv. Särskilt till mittbackarna som han hyllar om och om igen.
Manne Drott är magisk idag! Kusu avstängd enligt grafiken, blir det ABW in och Kusu ut nästa med påföljande offensiva rockader är jag nöjd.
Hansen Fredrik J Pavic också överallt och gillar Tatus otroliga löpande i alla möjliga positioner även om han kanske borde hitta hem lite oftare.
Plantagenparkeringen Skulle dock slå ett slag för offensiven som faktiskt varit bländade idag och är skillnaden mot tidigare matcher. Rörelse och en rejäl löpinsats från samtliga offensiva. Lite klurigt läge i paus. Hade gärna sett att vi gått för ytterligare ett mål utan att vi går bort oss.
VV-Oppnasitt84 Bara 2 spelare som gjort fler assist än Rodic nu denna säsongen i SE varav båda finns i startelvan hos dagens motståndare.
Manne KGB i halvtidsintervju med Discovery+. Avslutar med en freudiansk felsägning att det alltid är härligt att komma till Värendsvallen och se på fotboll. Fin gubbe det där! ❤️💙
VV-Oppnasitt84 Ajajaj ingen kul kvällför (tomte)Nissen. Oskön debut från start. Kul för JW att få utdelning för allt sitt slit.