DeppigPojk outdoor_miner träffade grabben förra veckan (jobbar i borås) och bad honom komma hem till öster, han svarade bara med att skratta och göra tumme upp!
Villenyblom Väldigt lösa rykten men inom Willem II-kretsar diskuteras en försäljning av Runar redan i sommar som har startat dem inledande 3 matcherna.
Hasse-Hattrick Villenyblom Om man får spekulera vilt, vilken nivå och vilka pengar pratar vi då? Och hur många procent till Öster?
xonitex Villenyblom Hade vi inte en transfersumma + "bonusar" på Runar? Någon som minns? De bonusarna kan man ju anta lär ha kickat in i så fall 🙂.
Ols Bashir målskytt idag när Räppe kravlade sig över kvalstrecket och Berndt, Zahiren o Högberg från start när Hässleholm tog ett lite kliv upp på säkrare mark.
McA Nån som vet vad som hänt med Casper Eklund? Inte med HTFFs trupp sen juli. Hittar ingen nyhet om eventuell skada. Nån som vet?
DeppigPojk Isak Magnusson alltså, aldrig velat att det skulle funka i öster så mycket jag önskade med honom…
Janne Salpa https://www.smp.se/sport/fran-elitfotboll-till-division-3-har-ar-mattias-pavic-nya-liv/ Fint att höra hur Pavic har det numera, men spännande avslut på artikeln när den i stället tog en oväntad KFF-vinkling... Han följer dock inte sin Kalmar FF särskilt mycket numera. Med undantag för den två år yngre Melker Hallberg och den ett år äldre Rasmus Sjöstedt är det inte några kvar i verksamheten längre. Han är mer Östersupporter än KFF-supporter, medger han. – Till hundra procent! Jag gjorde väl fyra matcher på bänken för KFF och i Öster har jag gjort 180 matcher och man formas efter det, säger Mattias Pavic och släntrar in till omklädningsrummet.
Labila Kabila Janne Salpa men spännande avslut på artikeln när den i stället tog en KFF-vinkling... Är ju inte jätteunderligt att Barometern försöker få in något om K * F dock